1 vecka<3

                                                                        Hejhej alla bloggläsare;)
Igår
  Så gick vi hem till mina föräldrar (6 Km)..Men det gick jätte bra, började med att vi gick hem till novas Gammelmormor. Hon hade köpt kläder till henne, en jättesöt klänning med byxor, strumpor, boddy dräkt och 2 par trosor till mig=)..Sedan gick vi hemm till Novas mormor&morfar. de hade köpt mat till oss, kebabtallrik och kebabrulle.  Sen på kvällen så hade vi en tävling med många släktinga. Det innebär att varje person satsar 15kr var och så fick man rösta på 3 låtar. Den som gissade på den rätta låten som vann fick pengarna. Det var min pappa som fick alla pengarna tror det var runt 300kr. Så det var ju en bra vinst..=) Var jätte trevligt att träffa min familj & släktingar. Sen på kvällen åkte vi hem till lägenheten och då gick jag och la mig var så trött efter denna dagen...=)

Idag så är vår lilla Nova 1 vecka gammal. Tiden går så himla fort, känns som om jag födde henne igår nästan.  Gud vad jag älskar vår lilla Dotter får aldrig nog av att ligga och titta på den lilla sötnosen<3  Just nu så ligger Nova i sin pappas famn och myser<3 Idag så har Älsklingen tatuerat in Novas namn på armen det blev jätte fint. Nu ska jag gå och laga champinjon soppa till mig och älsklingen skulle äta pizza. Sen ska vi försäka städa upp i vår lägenhet för de från BVC kommer hem till oss imorgon för att skriva in lillan. Ja annars ska vi bara mysa idag vår lilla familj<3

Ha det fint 



Mina två älsklingar<3 Jag älskar er  med hela mitt hjärta<3



Kommentarer
Postat av: Tess

liten plutt fin bild :)

2009-03-15 @ 23:54:05
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg*kika in hos mig:)

2009-03-16 @ 02:50:15
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess

kika in å se om du är vinnaren till presentkortet hos tess i samarbete med

www.fifilur.se

2009-03-16 @ 08:55:03
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis till dottern :)så fin!

2009-03-16 @ 11:25:56
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0