25 Mars

Nu börjar denna månaden gå mot sitt slut. Idag fick jag pengar från försäkringen, 2547kr bara för att jag blev inlagd pga havandeskapsförgiftningen. Goa pengar, men visst det var absolut inte skoj att ligga där inne.  Ja idag så har jag och älsklingen varit på hans gamla jobb. Hans chef hjälpte oss med en massa papper om bostadsbidrag & alfakassan. Det är så svårt med dom papperna. Sen har jag skickat iväg lillans försäkring så snart är hon försäkrad. Annars har vi bara varit hemma och tagit det lungt, fick bli makaroner & bacon´till middag. Inatt sov lillan i sin spjälsäng för första gången. Det gick jätte bra. Fast jag saknade att ha henne i sängen men det är bara o vänja sig. Inte kul om hon bara kan sova i vår säng. Imorgon kommer älsklingens lön in skönt, man känner sig urfattig just nu.  Nä nu tänkte jag kolla på Unga Mödrar=)

Ha en bra kväll




Älskade lilla barn, vi älskar dig gumman<3<3<3



Jag älskar dig Jimmie<3<3

Kommentarer
Postat av: Thuresa

http://ctiinaa.blogg.se/



jag va med o tävla om en utlottning hon hade osså hade jag turen o vann!! jag fattar inte ett skit hur man gör designer o sånt =P

jaa gud, man vill ha en egen här =P

kramar <3

2009-03-25 @ 21:11:25
URL: http://manssongirl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har fortfarande Oscar bredvid mig i sängen, det är så smidigt när jag ammar för då kan vi båda somna när han ätit klart. Sen måste jag ju erkänna att jag vill ha honom nära mig, saknar honom om jag lägger honom i hans säng även fast den står tätt intill vår säng.

2009-03-25 @ 21:48:57
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0