3:e Mars

                                                                                        Tjena alla! =)
Godmorgon alla!, inatt så ville inte bebisen komma ut. Men det är bara att vänta tills den känner sig mogen & klar<3 =)
idag så fyller min vän 20 år...<3 Grattis till dig gomman<3.... annars så ska jag bara vara hemma och ta det lungt idag, tänkte småstäda, packa BB väskan, gå & handla. Sen skulle min vän ringa mig vid halv 12<3 Så har ändå lite o göra, men ska ändå försöka sova ut så mycket som möjligt nu innan förlossningen för man vet aldrig när den vill komma ut<3  Idag så är det 2 dagar kvar till det beräknade förlossnings datumet<3 =) Nu ska jag gå och äta frukost.

Ha en bra dag // 



Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2 Katarina , Emma
27/2 Kristel
28/2 Älsklingen
3/5 Mamma, jag
4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra), Robin
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa

Kommentarer
Postat av: sara

hej! undrar om det kommit någon bebis inatt då kanske:P?

2009-03-04 @ 09:08:48
URL: http://saratisting.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0