7 Mars

Ja det har hänt rätt mycket sedan sist, fast ingen bebis ännu. Jag åkte till barnmorskan i torsdags där det visade sig att jag hade äggviteämne i urinen (Kanske havandeskaps förgiftning.) Så hon ringde förlossningen så vi fick en tid vid 13:30.  De tog Ctg , blodprover, blodtrycket och jag skulle berätta hur jag har kännt mig osv. De vill ha kvar oss här på BB under observation. De håller fortfarande på o kolla vad det kan vara. Jobbigt samtidigt som man går över tiden. Just nu är jag riktigt trött. Hoppas att barnet kommer nu snart. Jobbigt att se alla som har fått barn samtidigt som jag går runt med magen i vädret. Önskar att jag var hemma samtidigt som man nte vågar. Hoppas att det strtar snart men det känns inte så.!!! Idag så är jag 40+1, alltså 2 dagar över beräknad förlossning. Snälla lilla bebis kom ut nu.<3<3
N ska vi äta frukost sen ska jag vila lite till.

Ha en bra dag alla






40+1




Tack för att du finns vid min sida älskling<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja kom ut nu lilla bebis!! Vi är nyfikna på dig! Kram!

2009-03-07 @ 12:32:53
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0