BVC

                                                                           BVC
idag så var hela familjen trötta vi låg alla tre och sov tills 10 tiden. =) Nova låg mellan mig och älsklingen, hon somnar direkt när hon ligger i vår säng<3.  Sen vid 10:30 skulle vi vara på BVC med lillan, det gick jättebra. Nu väger hon lite mer än 4800g. Fast hon har varit extra skrikig de 3 senaste dagarna, så nu kom jag och läkaren överrens om att jag inte ska dricka mjölk, äta glass eller några mjölkprodukter  på 4 dagar. Jätte jobbigt för jag älskar verkligen glass med hallon på. Men men vad gör man inte för att lillan ska må bra så det är bara till hålla sig. Hoppas verkligen att det har med mjölk produkterna att göra så det inte är en början på kolik. Skär riktigt in i hjärtat när hon är ledsen. 
 
                                                                    2 år
Idag så firar jag & min sambo 2 år tillsammans<3 Jag känner mig verkligen så lycklig med honom. Mitt längsta förhållande förutom honom har ju bara varit i ca 1 månad, så jag är riktigt glad för att vi kan hålla ihop såhär länge. Jag känner verkligen att jag har hittat den rätta för mig.<3  Ikväll ska vi bara äta god mat, jag tänkte någon god soppa med varma bullar till det!!.. Sen till efterätt tänkte jag att jag skulle baka en god äppelpaj med vaniljsås ..<3 Sen tända massa ljus och titta på någon bra film och gosa med lilla Nova. Myspys..<3








2 år idag min älskade Jimmie & fler år kommer det att bli...<3
Jag älskar dig älskling<3 // Din Mia


Ny bild på vår älskade lilla Dotter<3 Så söt, så underbar & vår stolthet<3

Mamma&Pappa älskar dig gumman, vi kommer alltid att finnas här för dig // pussar..<3



Kommentarer
Postat av: Sandra tipsar

Stort grattis på 2-årsdagen! :-)

2009-03-31 @ 19:17:07
URL: http://sandratipsar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis!! Och va fin hon är!! Så söt liten bebis :)

2009-03-31 @ 20:07:19
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0