BVC

Idag så har de från BVC varit på hembesök hos oss. Det gick bra, vi fick en tid imorgon så då ska de väga, mäta och undersöka henne. Just nu så ligger lilla Nova i sin pappas famn och myser<3 ..Får verkligen aldrig nog av att titta på henne<3 Kan knappt fatta att hon verkligen har legat i min mage eller att hon är min. Kan verkligen jag få något som är så vackert.<3 Snart ska älsklingen in till Arbetsförmedlingen. När han kommer hem tänkte jag att vi skulle först äta sen ut & gå med vagnen =)..sen ikväll blir det bara mys med lilla familjen<3 Måste bara skryta har gått ner 20kg nu sedan förra söndagen..Helt stolt och känner mig smalare hehe. Men var ju jätte svullen på grund av Havandeskaps förgiftningen. Så det ger resultat nu.

Tänkte jag skulle fixa till min design, vill ju ha med hela familjen..dock har jag bara paint men det ska nog bli bra ändå;)..Ikväll tänkte jag titta på ungamödrar, älskar det programmet.  Nä nu ska jag fixa en design innan Lilla Nova vaknar<3

Ha en bra dag kram // MammaMia ;)



Älskade lilla barn, tack för att du blev vår<3 Mamma&Pappa Älskar dig Nova<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra idag?

2009-03-16 @ 13:56:35
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin flicka ni fick :) Glad för er skull! Kram

2009-03-21 @ 15:51:43
Postat av: Sara Olsson

jag som kommentera ;)

2009-03-21 @ 15:52:28
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/
Postat av: Sara Olsson

Sjukt fin flicka ni fick :) Glad för er skull! Kram

2009-03-25 @ 00:15:56
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0