=)

Idag så har vi varit hos BVC. Det gick super bra..Nova var jätte snäll på alla sätt och vis. Sen så hade hon gått upp lite mer än 400g sedan tisdags, så nu väger hon 4230g.... Kändes bra o höra att hon har gått upp som hon ska..Sen efter Bvc gick vi till fiket, jag och älsklingen SYNDADE vi åt vars en kaka. Kändes inte så bra hade inte ätit frukost eller något. Men det var jätte god kaka hehe. Sen så gick vi hem, jag har fixat försäkring både till lilla Nova och Älsklingen. När lillan hade ätit och vi hade varit hemma några timmar gick vi ner till älsklingens jobb. Hans chef Malin hjälpte mig med att flytta min adress hem till lägenheten. Jätte snällt, efter det så gick vi en runda på ca 20 minuter eller något med vagnen. Känns så mysig att gå ut med lillan i vagn<3<3<3  Förresten snart passar min förlovnings ring igen. Har gått ner 22kg sedan söndags (8 Mars)...=) Nu ska jag och älsklingen äta en god middag, kött,potatis & sås..

Ha det gott Kram // MammaMia ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0