Kväll

             

  Tänk att lilla nova har legat i denna stora Magen =)<3



                                                                       God kväll alla bloggläsare!
Just nu så sitter jag bara här och surfar runt lite på nätet. Min älskade sambo ligger & tittar på tv och på hans mage ligger vår söta lilla Nova. Känner att man får passa på att slappna av lite nu när lillan sover & är lugn. Kan vara rätt jobbigt ibland att det bara är jag som kan ge mat, för det krävs rätt mycket av mig då, älsklingen får däremot byta rätt mycket blöjor.  Men måste bara skryta om att hon är riktigt snäll och jag är verkligen så stolt över henne. Kan knappt fatta att hon har legat i min mage. Det är rätt häftigt att ett färdigt människobarn kan komma ut helt klart. Förlossningen är en sak man aldrig glömmer. Den känslan när hon kom ut och de la henne på min bröstkorg går absolut inte att beskriva. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, älsklingen blev ledsen. Men det var verkligen ett stort ögonblick. Smärtan försvann när man såg henne. Kommer ihåg att jag bara låg och pussade på henne och höll om henne. Blir helt tårögd när man tänker tillbaka på det, det var verkligen ett stort ögonblick! Jag känner verkligen att jag lever det livet jag drömt om, jag har allting som jag har önskat mig. Det är många som tycker att man förstör sitt liv bara för att man är ung mamma. Men det kan jag verkligen inte hålla med om. Visst det är en stor förändring i livet, men jag ångrar absolut ingeting. Tvärtemot är jag riktigt stolt över att vara ung mamma. Jag känner att jag gör nytta här i livet, jag har något att gå upp till varje dag och ta hand om.  Alla säger att man ska festa och ha kul men för min del så är jag inte road av att festa hela tiden.  Så alla Unga Mödrar stå på er fast folk tycker att man är för ung för att kunna ta hand om ett barn. Det är inte sant =)

Ha en bra kväll alla =)




Jag älskar dig älskling & vi är världens bästa föräldrar<3


Vår älskade lilla dotter, hon är verkligen det bästa som hänt mig. <3 Vi är stolta som får vara dina föräldrar lilla Nova<3
Pussar Mamma&Pappa
 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Bra skrivet de där uppe om unga mödrar =). Ha de fint

2009-03-25 @ 10:02:56
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0