Latisdag idag<3

 
Har du kanske planer på att komma ut?


                                                                 2 Mars
Ja idag så har jag bara tagit det lungt. Varit extra trött och lite sånt.  jag har bara varit hemma, vi har tvättat och städat lite. Sen lagade vi potatisgratäng och snitzel till middag och vitlöksmör till det<3 Ikväll så övningskörde jag lite med min pappa. det gick superbra. Sen så har jag och älsklingen varit ute och gått. Kanske är det på g snart. Jag hopas det. fast har bara haft lite mens smärta men det kan ju bli värre. Vem vet kanske kommer det en bebis till helgen=)...Fast idag är det 3 dagar kvar till förlossningen. Längtar så himla mycket<3 Hoppas verkligen att man slipper gå över, men jag ställer in mig på det så slipper man bli besviken!
Imorgon fyller min barndomsvän 20 År Grattis till dig gomman<3 =)
Nä nu ska jag bara ta det lungt igen.

ha en bra kväll //


Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2 Katarina , Emma
27/2 Kristel
28/2 Älsklingen
3/5 Mamma, jag
4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra), Robin
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa

Kommentarer
Postat av: Tess

godmorgon jo här e allt bra ska till en vän snart :)

själv då??

2009-03-03 @ 08:24:56
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0