Onsdag<3

Idag så vaknade vi runt 9 tiden..=) Först matade jag lilla Nova sen så gick vi ut en runda med henne i vagnen. det var jätte mysigt nu när det är soligt och börjar bli vår. Sen så sökte älsklingen lite jobb när vi ändå var ute,  finns inte så mycket jobb just nu.  Jag hoppas verkligen att han får ett jobb snart.  Men men det löser sig alltid på något sätt... Ja annars så händer väll inte så jätte mycket idag, novas gammel gammel faster och hennes man kommer hit, även min lillasyster skulle hit en runda efter skolan<3  Så det ska bli trevligt med lite besök=) annars blir det bara vara hemma och mysa med älskade familjen som vanligt<3<3<3 Trevligt  som tusan<3
Nu tänkte jag städa upp lite i lägenheten, så här är fint när de kommer hit idag.


Nya bilder på Nova<3

Älskade lilla barn, du är så underbar<3<3


Mamma&Pappas lilla sessa<3<3


Mår så himla bra när man får denna blicken av min älskade dotter. Jätte söt & helt underbar<3<3<3

Kommentarer
Postat av: madde

strålande sol som ger en massa energi*allt bra idag?

2009-03-18 @ 14:11:27
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

jobbat och kom nyss hem*händer imon då?

2009-03-19 @ 01:52:14
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0