sjukhuset

Lite bilder från sjukhuset. Innan nova föddes & efter =)


Sista magbilden som togs innan Nova föddes =)


Jag hade nål i handen, eller rättare sagt i båda dom bytade hand.
Usch vad det gjorde ont att ha den där.


Tjockis Mage ;)


Jag med ctg runt magen. =)


Jag med Ctg igen. De tog ctg varje morgon+kväll



Jag var jätte svullen pågrund av Havandeskaps förgiftningen.


Trött på sjukhuset, ville bara hem. Fast inte utan lilla Nova.=)


Jag efter att nova hade kommit ut.<3
Jag födde i denna sängen snacka om jobbigt, det är ju en vanlig säng!!
Men det gick ju bra=)


Här var lillan bara nån/några timmar gammal<3


Jag var fortfarande halvt drogad efter all den lustgasen jag andades in.


Jag & lilla Nova. (ps. Snygga kläder hehe eller inte!)


Nova & hennes farmor


Novas låtsas farfar =)



Kommentarer
Postat av: Amanda

ja visst är de härliga sjukhuskläderna! ;) Och såna där härliga trosor!

2009-03-26 @ 18:52:20
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Hittade precis hit & jag gillar verkligen din blogg ! Rolig läsning :)



/ En tjej i storstan

2009-03-26 @ 23:56:06
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0