Torsdag 19 Mars



Idag så har jag & älsklingen varit ute med lilla Nova..hon verkade gilla att åka vagn eller vad tycker ni=)
Vädret idag har varit helt underbart känns verkligen att våren är på väg<3 ..min lillasyster var nyss på besök, det var trevligt & snart ska katarina (min mammas vännina) komma hit. Igår så fixade jag en liten burk där jag ska skrev Novas Pengaburk, tänkte spara pengar till lilla Nova. Kan vara kul sen om hon ska köpa leksaker och sånt<3
Idag är lillan 11 dagar gammal<3 Så himla liten men ändå stor<3 =) Nu ska vi ner & tvätta, har tid nu vid 4.

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0