Tröttis dag =)

                                                                    Tjena alla!
Idag så har vi inte gjort någotning. Lillan har varit skrikig idag, så jag är rätt trött. Men men vi har alla våra lite mindre bra dagar.  Just nu har hon somnat i min famn, så orkar inte skriva så mycket.  Idag  har jag  pluggat lite på körboken för imorgon så ska min mamma köra mig till körskolan så jag kan skriva data prov.  Känner verkligen att det är ont om tid nu, men måste försöka.  älsklingen har lagat potatis gratäng med köttfärs i. Hur gott som helst ser det ut. Ska äta det nu GOTTGOTT riktigt rinner ur munnen haha =)...Så nu kan jag  inte skriva mer =)
 


Blir till o ut o gå med familjen efter maten:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du det förstår jag, jag får inte nog av att titta på Alicia än. Undra om man någongång får det? :)

Alicia blir 8 månader nu på lördag :)

Kram

2009-03-31 @ 07:28:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0