Bonna tös = Jag<3

Idag så kom min mamma & hämtade oss runt 12 tiden. Sen åkte vi ut mot röstånga. På väg dit så var vägen avspärrad på grund av en bilolycka. Så läskigt med bil olyckor. Men men så vi fick ta ett annat håll. när vi kom hem till min kusin som hade konfirmerat sig så träffade nova lilla Theo.  Vi blev bjödna på smörgås tårta och en mamsig chocklad tårta mmmmmmmmmmm. Sen så har vi bara pratat en massa med släkten. Theoi var riktigt glad över att se nova och ville känna på henne hela tiden.  Sen så efter ett tag så åkte vi hem för nova var riktigt skrikig hela tiden. Hon var så trött och kände att hon inte var hemma.

När  vi kom hem till mitt föräldra hem så satt vi och prata och efter en halvtimme kom min mormor & moster. Sen så gick Mina föräldrar, min syster, jag, älsklingen, nova , min mormor, Min moster o0ch vår lilla vovve Wilma ner till Skäralids national park & fikade först. Fick bli glass och en liten dricka Gott! Sen så gick vi runt sjön och bara pratade.  Det är så himla underbart att alla är samla och att få prata och bara umgås! Jag älskar skäralid & vi är så himla sugna på att köpa hus här ute! Vänta så fårt vi kommer igång med jobb & har körkort då ska vi flytta ut hit! Saknar att bo på landet, Byar & städer är inget för mig inte. Är en riktig bonnatös från början & det är det bästa jag vet<3 Just nu så har min syster, min mamma och min mormor åkt mot ängelholm. Min pappa & min äölskling sitter ute vid poolen och dricker öl & softar. Medans jag och lillan är här inne. Hon ligger med sina leksaker på ett täcke på golvet<3. Ikväll ska vi bara mysa med stora familjen<3 Idag har min mamma tvättat dopklänningen som lilla Nova ska ha! Den är riktigt söt och bäst av allt så har min älskade gammel farmor köpt den till min lilla syster. Så ville ha den istyället för en ny eftersom hon betyder fortfarande så himla mycket för mig och kommer alltid att göra det! Jag älskar dig Farmor helga<3 Ä*lskar även min gam mel mormor Elly. Och tänker på dom varje dag<3<3 Ikväll blir det robinson det var nog finalen ikväll?
Nä nu ska jag gå till lillan för hon börjar snart gråta, sällskaps sjuk precis som sin mamma<3<3<3;)

:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0