En liten Åsikt av mig!

Nu när allting handlar om yttre skönhet måste jag bara få prata av mig lite. Det är så himla irriterande att allt ska handla om det yttre, kollar man på yngre tjejers bloggar så ska de alltid visa kroppen. Antingen en del av brösten  eller halv nakna i någon liten patetisk tröja som dem tror är en klänning. Jag förstår inte varför man vill locka till sig människor genom att blotta sig på det viset. Det roliga är att dem tror att dem är populära medans de vanliga människorna tycker att dem är patetiska. Möjligt vis finns det gamla pedofil gubbar som följer deras bloggar som gillar att se vad de visar. Asså det handlar inte alltid om det yttre & det är väldigt synd att samhället dras iväg mot det hållet. Allt fler yngre tjejer lägger ut halv nakna  bilder på sig själva & visst det är upp till var & en vad dom vill göra men det är synd att det är på det viset!
Sen är det skillnad att lägga ut en fin bild på sig själv normalt klädd utan att trycka upp brösten under hakan!


Skönheten kommer inifrån inte utifrån


Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra skrivet! Och du är fin både utanpå och inuti ;)

2009-05-16 @ 21:59:26
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0