Här berättar jag allt om oriflame.♥

Oriflame är ett kosmetikföretag som säljer naturliga och högkvalitativa skönhets- och hudvårdsprodukter. Deras produkter är mycket billiga, vissa produkter är billigare än i affärer. 

Som säljare för oriflames så får man 20 % på allt smink & 20 % på hela slutsumman man säljer för varje månad. Men det är inte obligatoriskt att man måste sälja varje månad. Man säljer när man har tid. Men ju mer tid man lägger ner på detta desto mer tjänar man i pengar.  Du kan själv bestämma vilka arbetstider du vill arbeta på.



Det hela går ut på att visa en katalog för vänner, släkten och familjen. Ett exempel är om man har en liten oriflame visning för familjen, så kanske där är en moster, syster, kompis eller någon annan som vill ha en lite oriflame visning hemma hos sig nästa gång för sina vänner. Sen kan man också gå in till kvinnliga företag och fråga om du får ha en visning för dem eller kanske bara lägga en katalog så kan dem själva beställa när dem har lustJ

Som oriflame säljare får man jobba med något som är intressant, roligt & samtidigt får man träffa mer människor. Det bästa är att man inte har några bestämda arbetstider utan bestämmer helt själv.



 För varje produkt man säljer får man något som kallas KP det är en sorts bonus poäng. Och varje produkt har olika KP. Ju högre summan är på produkten mer KP får man. I varje beställning får man något som heter Inside oriflame & på baksidan av den katalogen så står där vad du får beroende på hur högt KP du sålt för. Det kan vara allt ifrån ett läppglans till en snygg väska. Det är lite olika. Och detta får man då gratis.


Sen så har oriflame frivilliga utbildningar det är make up kurser där man lär sig lägga smink på andra & sen hudvårds kurser. Men de kostar 150kr inträde. Men som sagt det är helt frivilligt.

---------------------------------♥-----------------------------------
 
Detta är allt man behöver veta innan man börjar sälja oriflame, hade varit kul om det är fler som vill ge sig in i kosmetik branschen . Jag själv känner att detta verkligen är rätt för mig. Specielt nu när jag är mamma ledig så behöver jag träffa fler människor och ha roligt. Om ni tycker att detta låter intressant får ni jätte gärna ta kontakt med mig så hjälper jag er att komma igång. Jag kommer då att bli er gruppchef som hjälper er med allt ni har frågor och behöver hjälp med. 
Ni måste vara beredda på att det är 18 Års gräns som gäller för att sälja.♥ 

Kolla gärna in deras produkter & priser HÄR

// Mia

Mejla mig på
[email protected]



Eller skriv till  mig här på bloggen.  


 


Kommentarer
Postat av: kiicka

Okey!

Men jag har addat dig nu iaf.!

mis msn adress är [email protected]



Så vi hörs på msn kram om dig

2009-05-13 @ 14:31:11
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: flllllis

Kan du inte skriva om något roligt ? Detta är Tråkigt:(

2009-05-13 @ 20:34:42
Postat av: Linda

Jah har fått hjälp med en ny design. kolla in den vad tycker du?

2009-05-14 @ 14:16:42
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0