Torsdag

Idag såvaknade man runt halv 11, gick upp till min kära sambo som hade tagit upp lilla nova. Sen fick det bli lite god frukost. Sen så har jag och älsklingen varit ute i det fina ´vädret med nova. Det var nog flyg uppvisning ovch de visade lite raggar bilar inne på flyget. Så vi tittadfe lite på flyg uppvisningen samtidigt som vi gick med vagnen.  Jag kan knappt gå utanför dörren utan att näsan och ögen rinner pågrund av den dumma pollen grejen. Jag har aldrig varit allergisk innan så varför just nu?!!!  Ja men får hoppas det försvinner igen med tiden! Just nu tittar jag på tv och lilla Nova ligger bredvidd mig i sängen och nannar. Nu tänkte jag också gå och lägga mig, ha en bra kväll.

Nattinatti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0