Uppdatering från igår:)

igår så var jag hemma själv med Nova på förrmiddagen, vi vr ute med vagnen & sen satt vi på balkongen. Det var mysigt. Sen på eftermiddagen så kom min sambo hem och gjorde vid sig. Sen så runt 7 tiden så kom min mamma & lillasyster och hämtade oss. Så åkte vi ut till landet härligt. där ute var det några grannar som hade fixat ihop en grillfest som alla var bjudna på. vi var jättemånga kanske 30-40 pers. Tänkte lägga upp lite bilder från det igår. Fast min syster fotade med sin kamera så får vänta tills hon kommer hit med den! När vi hade grillat klart så gick vi hem till mina föräldrar en stund..Min mamma körde hem Nova & hennes pappa runt 23:00. Sen åkte vi Camaro till klippan för att hämta min syster som hade varit i danmark o sånna roliga saker..<3 Ja sen åkte jag bara hem & la mig. =) Men det var en trevlig kväll.

Vad gjorde ni igår?
Ha det fint så länge Possposs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0