Tisdag!<3

Godmorgon!
Igår så orkade jag inte skriva, min kropp var helt slut, Jag var helt slut. Men men här är lite uppdatering från igår.

Min morgon började på fel sida då jag ville sova och Nova var jätte pigg och skrek! Så det var bara till att gå upp. Sen så pratade jag lite med min pappa, Sen lite med min mamma. Bestämde mig för att gå hem till min mamma en runda med vagnen. (6km/ tar ca 1 timme att gå.) Så det gjorde jag. När jag kom hem till min mamma så mötes jag av alla hundarna vilket var underbart för man saknar dom så himla mycket nu när man inte bor hemma längre! När jag kom in så höll min mamma på att göra vid sig för att hon skulle ner och jobba. Men först så gosade hon lite med Nova sen så åt vi kokt potatis, lax & sås. Det jättegott. Sen kom min pappa hem från arbetet & då skulle jag få åka hem med Nova. Så vi fick skjuts hem. När jag kom hem så kom malin och hälsade på. Hon hade beställt lite oriflame av mig så fick hennes beställning. Sen så kom tesse & Gustav också. De skulle betala Oriflame som de har beställt av mig..=)  Senare fram mot 4 tiden så gick dem hem & då kom min älskade sambo hem. Ussch var så himla läskigt han hade trillat igenom taket på arbetet igår & skadat ryggen, stackars älskling. Så det var till att pyssla om han lite och laga middag och sånt gott. Sen fram mot kvällen kom hans bror och hälsade på, Snällt av hans bror han köpte glass till oss gott..=) Ja annars så hände det inte mycket mer:)



Nova när hon bara var någon dag gammal<3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0