5/11-09

Idag så gick jag och Nova upp vid 7 tiden. Eftersom jag var riktigt trött satte jag nova på ett täcke utanför toalett dörren, så gick jag in i duchen. Tror ni att hon satt stilla?! Nej så klart inte, hon kröp in på toalett golvet så när jag satte ut henne på täcket igen så var hela magen blöt på hennes pyjamas! Så det var bara till att ducha färdigt och gå och ta på henne torra kläder. Sen gick vi ut i köket där Nova fick rån,AD droppar & lite gröt. Jag själv åt bara helt vanlig torr gröt utan någoting på! Både kanelen och russina var ju slut! Sen var tanken att vi skulle gå till Öppnaförskolan/mammagruppen 09:00. Men både jag och nova somnade inne i vår säng och vaknade upp runt 10:00. Det känns inte lönt att gå dit eftersom dom stänger 11:00. Vi var ju inte färdiga med någonting heller.
Idag kommer trekvlövern hit och mäter varmen, vi fryser ju hela tiden och man ska absolut inte behöva köra med varme fläckten. Det är bara förjävligt!  Sen vid 7 tiden så ska jag och min mamma på Meditations kurs. Det kan vara rätt härligt att lära sig att slappna av. Jag är väldigt stressig person, inte för att jag vill vara det men tycker att jag alltid har en massa på gång som måste göras. Nä nu ska jag kolla min facebook. ^^

pusspuss// Mia


Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Shit, är ÖF så jävla tidigt? Jag hade aldrig pallat mig upp. Liz brukar oftast sova fortf då. Idag ska det fortsättas med målandet, hann inte göra något igår. Krambanan

2009-11-05 @ 11:23:03
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Linda

tjenare

ja tänk va tiden går fort, våra små som blir 8 månader på söndag, Hur e läget med er annars?

2009-11-06 @ 09:44:12
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Jag har lagt till dig nu.. säg till när du gjort detsamma :)

2009-11-06 @ 12:13:48
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0