Glad idag!♥

Idag: så vaknade jag av att Nova var jätte ledsen, hon ville ingenting! Så jag tog henne i famnen och kramade om henne samtidigt som jag vaggade henne fram och tillbaka. Då blev hon lugn. Sen gick vi upp för Nova piggnade till när hon var ledsen. Sen så tog jag vagnen och gick i ca 1 timme om inte mer. Härligt för lillan som sov hela rundan.  På vägen hem så gick jag inom förbi där min sambo jobbar "Han lägger om nytt tak"
Gud vad man saknar han nu, vill bara att han ka komma hem. Men han måste ju jobba så vi får in lite pengar :)
Iallafall, sen när vi kom hem så ställde jag mig och diskade upp och sen åt vi frukost. Nova åt gröt, för mig blev det 2st lingongrova med gurkskivor och grillkrydda på det!
Just nu så tänkte jag sätta mig och slappna av lite framför datorn :)

Gårdagen: igår så kom Maggi,daniel och lilla Alica hem till oss. Det var jätte trevligt. Dom kom vid 1 tiden och så skulle vi fika lite och så låta barnen leka. Men slutade med att dom var här tills 6 tiden. Sen körde Jimmie,daniel och Alica och köpte hem pizza. Jag, Maggi & Nova åkte hem till dom sålänge. Sen var vi där till ca halv 10. Tack för igår var verkligen super trevligt :)

Nu ska jag titta vad Nova gör hör bara hur hon slängen ner en massa saker på golvet! ^^











Tack för elefanten, den fick åka vagnen med Nova idag! :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Haha vad sött med den stora elefanten i vagnen :P

2009-11-09 @ 13:17:15
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: Terese

Ett under att dom fick plats, båda två hehe :))

2009-11-10 @ 01:40:11
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Underbaringar!!! Kan vi ses imorgon igen?? Idag vill jag att Daniel sätter igång i köket :) Kramis

2009-11-10 @ 11:39:41
URL: http://mamalicious.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0