Helg! =)

Whiiiihoo, igår så var vi iväg och handlade hem lite mat. Sen så på kvällen tittade vi på dem 2 nyaste johan falk filmerna. Me loove! Så himla bra, någon som vet om det kommer fler? Idag så ska jag mest ta det lungt, veronica och hennes dotter Aliyah ska komma hit idag. Det ska bli kul, Nova behöver leka med lite fler barn som är nästan lika gamla som hon själv & jag behöver lära känna fler mammor..:) Sen på Söndag så kommer Magdalena, daniel & lilla Alica. Så det blir en fullspäkad helg för oss. Men ska bli kul, för vill verkligen lära känna lite fler människor, behöver lite fler vännor som också är mammor. Man har ju inte samma intresse dom dom gamla längre. Men man har ju verkligen märkt vilka som är riktiga vänner och inte. Men det var kanske bäst att man inte umgås med dom gamla längre, för hade dom brytt sig hade dom varit kvar hos mig! Dålig stil asså!!!
Nu vid 12 tiden ska jag ut till mamma och pappa  häsla på :)  Nä nu ska jag fixa till mig lite =)


pusspuss// Mia




Real Friends stays forever <3

Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Maehahem.. Gud Mia! Maggi heter ju jag :P :P skrattar Ska bli så jävla kul att äntligen träffas!!!!! Nu är tapeten på väggen!!! Så himla najs!!! Är sååå nöjd!! Var så rädda att rullarna inte skulle räcka eftersom han klantade till sig & vi fick slänga en hel rulle (mönsterpassning), mja.. blev jätte bra i slutändan!! Idag ska vi bege oss till Elgiganten & kolla dammsugare, Daniel hade sönder vår någon månad sedan. Har inte fått tummen ur röven att köpa en, så satans dyra! Nåja.. Kramis Ses imon!!!

2009-11-07 @ 12:07:55
URL: http://mamalicious.org
Postat av: veronica

tack för idag det var riktigt kul alltså nu sover min lilla som en stock hon var väl trött efter leken...vi hörs så vi kan ses igen kram på er =)

2009-11-07 @ 20:14:29
URL: http://labellamafigiosa.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Hihi, KOPPLA AV is the wooord! Jag är helt död! Nu ska jag sitta vid datorn en stund, sen blir det väl någon film eller så innan vi hoppar i säng, emellan ska pluttan nattas givetvis :) Sover Nova tillsammans med er eller i egen säng? Ska vi ha något mer med oss imon? Kramis

2009-11-07 @ 21:47:18
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Emelie

Aww. vad söt hon är! Din blogg är fin hörredu :)

2009-11-19 @ 16:39:16
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0