Here we Come ;)

Nu ska jag och nova gå ut på vår morgon runda! Härligt säger jag bara. Nu för tiden längtar  jag bara efter att få komma ut med vagnen :) Desutom har jag gått ner 1kg på mindre än en vecka, rätt nöjd! :)
Nä nu ska vi käka frukost sem blir det vår promenad!

Jag snackade med min pappa igår om Afghanistan och han sa att min farbror som är nere i körde bakom den bilen som körde på en hemmagjord mina. Tur att han kör typ ambulansbilen, dom kör tydligen aldrig först! Måste vara hemskt att se alla döda människor och sånt :S



Kommentarer
Postat av: Zandra

Han fick ju köra runt med den döda tolken i sin bil sen istället.

2009-11-13 @ 12:15:13
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Usch vad obehagligt! Själv är man trött & sliten idag. Uh. Han som fixade tapeten är på taket & fixar nått, jobbigt när hundarna reagerar & pluttan sover. Sen ska han upp på vinden & mura nånting :S

2009-11-13 @ 13:18:39
URL: http://mamalicious.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0