Tappat kontrollen helt!

Asså när jag skulle ta mitt körkort så övningskörde jag varje dag, från förmiddagen till sent på kvällen. Då tappade jag kontrollen helt med vikten. Vi åt ju som ett par monster. Blev mycket sötsaker & jag gick upp i vikt! Efter jag fått mitt körkort har jag verkligen försökt att gå ner i vikt vad resulterade det till? Jo jag gick upp till 82,9. Det är helt hemskt så jag har gått upp 8kg+ :S
Så idag har jag verkligen bestämt mig för att inte vara lat och jag ska ut & gå varje dag. Men viktigast av allt är att jag ska börja äta mer och nyttigare. Jag äter lite under hela dagen & kränker på kvällarna. Det känns helt sjukt. Så nu har jag verkligen bestämt mig för att gå ner i vikt! jag kommer att sätta ut mål varje vecka vad jag vill väga och vad jag väger! Så min tävling med mig själv börjar här och nu! Jag ska väga mig varje måndag!
Klara Färdiga Gå!



30 November 2009

Start vikt 82,9kg     Mål vikt 65,0kg

7/11
Vikt
Mål Vikt : - 1,5kg

14/11
Vikt
Mål Vikt

21/11
Vikt
Mål Vikt

28/11
Vikt
Mål Vikt





Kommentarer
Postat av: Maggi

Åh jag vill med men har ingen motivation :( Alica är arg bebis idag :S Kramis

2009-11-30 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0