Besiktiga bilen!

Nu har jag fått hem min skönhet! Min vita volvo =)
Ska bli kul sen när man får pengaar att köpa lite saker till den!
Idag så ska jag först ring och kolla upp försäkringen på den, sen ska jag köra in och ombesitiga den. Denna gången kommer den förmodligen gå igenom med helt blankt papper & det är tack vare min pappa och farfar. Tur att släkten ägen en egen bilfirma, då får man allt gratis till bilen =)
Nä nu ska jag och Nova strax äta lite frukost och sen fixa till oss =)


Pusspuss/ Miia


Kommentarer
Postat av: Jess

Hejsan , vilken fin blogg du har, mysiga bilder.

Vad är det för volvo, bilder?? :)

Ha det gott.

Jess

2009-10-19 @ 11:15:15
URL: http://loppys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0