Morning babes!

Idag så har jag och lillan varit på Öppna förskolan. Det var riktigt skoj, andra gången vi är med där. Nova verkar gilla det. Nu vet jag inte vad som händer idag. Hade varit kul att kunna träffa någon vän/annan mamma/vem som helst!
Både jag och Nova har verkligen för lite människor att umgås med. Jag har allt önskat att man kunde ha en bästa vän, som också har barn som är lika gammal som Nova. Det hade varit riktigt kul.  Så kunde man hitta på en massa saker tillsammans. =)

Nä nu ska jag äta lite frukost & sen ska jag sätta upp en tvätt tid! =)

ha det fint

Love Mia


Kommentarer
Postat av: Zandra

Säg till en dag när du har bensin på bilen, så får du gärna komma? :)

2009-10-22 @ 15:10:45
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: Anonym

du o ja bor ju nästan grannar så vi kan ju umgås lite m våra bebisar bla... vore kul =)kram veronica

2009-11-02 @ 19:12:52
URL: http://labellamafigiosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0