Tröttisen nummer 1!

God morgon alla!
Ja just nu är jag så himla trött, Men nova låg och skrek nu vid 9 tiden. Då var det dax att byta blöja och ge henne mat. Men hon somnade inte om som hon brukar. Nej hon ville leka!

soo Here I am.
Idag så blir det väll mest mys här hemma. Har lovat min pappa att jag ska komma ut till dom ikväll.
Min sambo fyllde år denna månaden så vi spenderade nog 3500-5000 kr på hans kalas med presenten. Så nu har jag inte änns råd att tanka bilen. Detta är sant. Vi har exakt 0kr på våran konton. Jag har 20:- till helgen. Fattiglappar & det har vi varit nu i 2 veckor! Men vi har klarat av att inte låna pengar än så länge. Men vi får snart pengar igen den 20-25 & 28 är det löning! :)

Första ången i mitt liv som jag verkligen är fattig! Jag söker en massa jobb men verkar inte finnas några för mig!
Nä nu ska jag spela lite på facebook =)

kissäs Mia


Kommentarer
Postat av: Zandra

Och jag som trodde jaf var fattigast! Hehe har typ 300kr! Hhaa :P

2009-10-16 @ 11:41:56
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: Zandra

Hehe ja dom gör framsteg hela tiden på kort tid :) Tyra blir 4 månader nu den 20:e! :) Och nova 7 eller?

2009-10-16 @ 11:43:17
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0