Vill flytta!

Har ni aldrig känt så som att vi bara flyttar iväg någonstans där man inte känner någon!
Börjar om hela sitt liv från början. Gud vad skönt det hade varit. Jag är sjukt sugen på att flytta till en hästgård nere i Ystad. Det hade varit så himla underbart! =)
Nära till havet och stan. Hoppas hoppas att man kan flytta nästa år. Det hade varit underbart. Men jag tänker absolut inte gå efter första bästa, utan vi ska verkligen känna att det är vårt hus och att vi vill bo där länge =)


Kommentarer
Postat av: Karin

hejsan vet att detta inte har med ditt inlägg här o göra men är så grymt impad på dej att du gått ner o vikt o så och vill med gå ner i vikt o komma i form :) Har du några bra tips och så kanske:$ ? Jag är ju den där kassa typen som säger te x " Ja i morgon ska jag banne mig ta den dära promenaden " men sen blir det inte liksom eftersom man tycker det är så himla tråkigt att gå ensam:(.. hmm och gymkort kostar ju alldeles för mycket för min del tyvärr :/..



Maila mig jättte gärna [email protected] :) Kramar

2009-10-09 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0