GratisBio 100%!

Något som jag verkligen rekomenderar är gratisbio. Först trodde jag att man fick biobiljetter bara, men Nej det är ju så mycket mer. Man kan få premier på tdningar, samla ihop till ett presentkort som kan användas i många svenska affärer.  Sen får man poäng av att näthandla, vilket många gör i vanliga fall.
Man behöver bara samla ihop 200 Poäng sedan har man ett presentkort
!

Ni kan bli medlem genom mig då får ni 75poäng, istället för 50. Menar bara där har ni nästan halva presentkortet!



Det bästa av allt är att när jag skriver detta inlägget så har jag chans att få mellan 10- 10 000 poäng av dem!

Varför inte ta den chansen ;) Det kan ni också göra!



(Om ni värvar en person som har samlat ihop 100 poäng på 1 månad så får ni 200 poäng. Skit enkelt ju!)

pusspuss//


Kommentarer
Postat av: juliaenmark

sv. åh tack så jättemkt & detsamma=)

jodå sj?

kram

2009-09-03 @ 17:48:04
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack ska du ha!

ja idag är allt bra och ännu bättre i morgon, fredag...

hur är det själv? :)

2009-09-03 @ 21:22:16
URL: http://epps.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0