Mormor & Morfar!

idag så sov hela familje till 11. Det var riktigt skönt. Sen vid 12 tiden körde jag och lilla Nova hem till hennes mormor & morfar. Fast dom var ute och handlade så vi tittade på film med Novas moster. Fick bli en rolig komedi..
När mina föräldrar kom hem så pratade vi mest om allt och ingeting typ. Sen så åkte vi hem. Novas pappa höll på med tvätten så vi höll han sällskap. Sen fick det bli snabbmat idag! Pizza och kina mat!
Sen har vi bara legat och mys nu på kvällen "Lite vuxentid!"
Nu tänkte jag gå och lägga mig för en gångs skull!

Godnatt// Mia



Du är det vackraste barnet jag har sett, det bästa är att jag är din mamma & väldigt stolt över det också!
Tack gumman för att vi får vara dina föräldrar<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Youth Novels by Sariiii

gud vilken söt unge du har! :)

allt bra med dig idag?

2009-09-30 @ 13:03:39
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0