Morning Morning!

Igår så skrev jag inte så mycket här, men vad hade man förväntat sig. Nu när man har fått körkortet vill man knappt vara hemma. =) Det värsta är ju bensin kostnaden, den är inte så rolig. =)
Idag har jag suttit och sökt en massa jobb men ser helt svart ut på den fronten! :S
hade varit så himla skönt med en extra inkomst! =) De flesta jobben finns ju uppe i Stockholm, där skulle jag aldrig få för mig att flytta dit. Har inte änns varit där uppe men är inte så mycket för huvudstaden och kungahuset! Nä tvifan haha =)
Nä nu ska jag ta och äta lite frukost med lillan! <3<3


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vilken fin bild =)

2009-09-14 @ 15:12:33
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0