Novas Mormor & Morfar!

Nu så sitter jag och lillan hemma hos hennes mormor &morfar. Fast vi är typ helt ensamma. Dom andra är vid havet så vi väntar på att dem ska komma hem & min kära sambo är hemma hos min morbror.! =)
Vi sitter och lyssnar på Off Spring  "You gonna go far kid"
Idag ska vi bara ta det lungt och inte göra så mycket. Som vanligt alltså ;)
Jag funderar på att börja med en bantnings kur! känner att man är för rund och behöver förlora lite kg! Kan vara bra med lite extra hjälp i början! Sen funderar jag på att gå ner normalt!
Men vi får se, någon som vet hur det har blivit med svininfluensan. Är den kvar?

Nä nu ska jag leka med lilla nova..<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

svinsjukan är kvar, vi har flera som har den på skolan...

2009-09-29 @ 15:04:30
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den värsta svininfluensa epedimin har inte börjat än!

2009-09-29 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0