Städning!

Idag så har vi haft riktig storstädning här hemma. Känns jättebra, rent och fint är min smak! Sen i eftermiddag/kväll ska jag övningsköra med min mamma. Hoppas verkligen att jag klarar körkortet snart! Det är min största dröm efter min lilla Nova! Nä tänkte jag skulle gå och käka lite frukost snart. Börjar bli hungrig. min kära sambo är nere i källaren och tvättar. Blev impulsiv tvättning haha. Gick ner runt 11 tiden och satte upp tvätt tid 12-16. Nä nu ska jag se vart nova sprang!

pusspuss//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ta porträttbilder på Nova sen, om jag får? :P Nu har D rakat sig! Haha :P Vad skulle jag fråga, just det, såg du vad D köpte som han stoppade i sidofickan på brallorna? Ska göra det imon bitti. Är svinnervös. Mensen är liksom 3 veckor sen! Jävla skit.

2009-09-04 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0