Vill bara påmina er om denna fantastiska gratis sidan!

GratisGratisGratis!
Smink, kläder från H&M, kicks och Alhens mm =) 

Nu har jag snart samlat ihop ett presentkort till, skit bra är denna sidan.
Menar förra månaden fick jag också ett presentkort!
Ska ha ett presentkort pån Kicks för 250:- denna månaden!

Rekommenderar starkt denna sidan! =)

Kolla så lätt!
50 p om ni blir medlem genom mig!
10-15p För att besvara lite frågor (Finns hur mycket som helst.)
1 p för att bara besöka en sida.
5 p för att värva vänner.


Så passa på att bli medlem genom mig, det är 100% gratis allting! För dom som har sidan blir sponsrade av tex H&M, kicks mm.

Klicka på bilden om ni också vill få gratis presentkort på denna sidan. =)

Kommentarer
Postat av: L* -

Är redan medlem och väntar på mitt presentkort på 150 kr :)) najs!

2009-09-22 @ 14:20:10
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0