Elak sambo!

Haha just nu kallar jag min sambo elak, jag låg och sov så gott & så kommer han in och säger du måste gå upp. Inte nog med det när jag hade somnat om så himla skönt så öppnas dörren igen, älskling du får gå upp nu klockan är 13:30 nu! Taskigt! Men men han har ju rätt på ett sätt att jag måste gå upp men så skönt att få sova ut riktigt någon gång. Tänkte snart äta något enkelt till frukost tex 1 äpple. Snart middag ju.  Får bli köttbullar, potatis, sås & lingon. =)

Gårdagen
Igår så kom mina föräldrar hit vid 20:00. Vi slängde in 1 kycklingpaj & 1 räkpaj i ugnen + 4 vitlöksbröd som min mamma hade lagat. Det var riktigt gott och till det hade vi försk sallad och hemmalagad vitlöksdressing som jag hade gjort. Sen hade pappa köpt alkoholfri Cider/Champagne. Sen satte vi igång filmen "THEM" Den var riktigt bra men obehaglig den var dessutom verklighets baserad. Sen kom min mormor, morbror+hans flickvän och jocke hit. Dem skulle ut och festa natten lång :) Sen satte vi oss ner och spelade en massa. Vid 12 så gick pappa,emmy & min älskling ut & sköt upp raketer. De skickade även upp sånna "typ värmeballongen som det brinner inuti" Jag ville inte gå ut med lillan så himla rädd att hon skulle få raketer på sig/ivagnen. Men vi stod och tittade när hennes morfar,moster & pappa sköt upp.  Min mamma var också inne hos oss som ni säkert märkte så var det stenkallt ute. Mer än -12 grader.  Men kvällen blev super lyckad och nu hoppas jag att 2010 blir ett bra år! =)

Lycka till med det nya året alla!

Kram Mia




Bild från nyårsafton 2008! =) Då låg lillan i min mage<3

Kommentarer
Postat av: zallzally

Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg =)

gott nytt år och ha det bra

2010-01-01 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0