Jobbat och studerat mycket!

Hey Daling!
De tre senatse dagarna så har man haft fullt upp. Pluggat som sören på dagarna och jobbat på kvällarna. Men nu är jag snart klar med min USK utbildning. Kontigt nog är jag inte helt nöjd, jag känner att jag vill bli något mer än undersköterska. Det duger inte i min värld, då man inte kommer långt som bara undersköterska. Jag har tankar om att läsa till sjuksköterska för att sedan kunna läsa vidare till barnmorska. Ja jag vet inte riktigt men jag har starka tankar om att läsa in alla grundämnen på komvux så att jag kan få ett slutbetyg. Annars kommer jag aldrig in på högskolan och det ska jag. Jag känner det nu att man är nog en ganska bestämd mamma ändå. Jag är verkligen glad över att jag är så stark som person. Vill jag något då ser jag till att göra det. Jag tänkte här om dagen, nu är jag gicft, jag har snart en utbildning, barn, en underbar man och ett fint och stort hem. Vad ska man nu skaffa när man har det mesta? Men jag måste skaffa mig en högre utbildning. Så det är min nästa utmaning. Jobba hela sommaren och sedan ska jag börja studera.
Love Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0